Polityka jakości
WBK jako firma świadcząca usługi budowlane w zakresie kompleksowego wykonawstwa budowlanego w systemie generalnego wykonawstwa dąży do osiągnięcia możliwie najwyższego poziomu jakości świadczonych usług oraz utrzymania i umacniania opinii o firmie jako rzetelnym, solidnym i skutecznym partnerze biznesowym.
W dążeniu tym stawiamy sobie następujące cele:
- oferowanie i realizacja inwestycji w sposób spełniający oczekiwania klientów – jakościowe i finansowe;
- rozwój firmy, budowanie jej prestiżu i pozycji rynkowej oraz umacnianie opinii o firmie jako partnerze godnym pełnego zaufania we współprac
- podnoszenie jakości wykonywanych robót budowlanych;
- kompleksową obsługę klientów ograniczającą do minimum konieczność angażowania się z ich strony;
- poprawę organizacji i warunków pracy;
- stałą współpracę ze sprawdzonymi, kwalifikowanymi dostawcami i podwykonawcami gwarantującymi jakość na określonym i wymaganym poziomie;
- doskonalenie naszych usług i systemu zarządzania jakością.